Wijkteam Schilderswijk-Transvaal bestaat uit een groep enthousiaste PvdA-leden. We onderhouden contact met bewoners- en ondernemersorganisaties, en we organiseren leuke activiteiten gericht op de wijk. Als betrokken PvdA-leden streven we ernaar de ogen en oren van de PvdA in deze wijken te zijn. Zo kunnen we eventuele problemen tijdig signaleren. En kunnen we – waar nodig – aan de bel trekken bij onze raadsleden en wethouder. Het wijkteam vormt hiermee een belangrijke schakel tussen deze Haagse wijken en het stadsbestuur op het stadhuis.

Doe je mee?

Ali Kammyte

We verwelkomen altijd graag nieuwe leden. Elk PvdA-lid woonachtig in Schilderswijk-Transvaal kan zich aansluiten! Je hoeft niet veel tijd te hebben; je mag ook meedoen als je maar tien minuten per week hebt. We houden elkaar op de hoogte via een WhatsApp-groep. Wil je meer informatie of gelijk meedoen? Neem contact op met de wijkteamtrekker Ali Kammyte via 06 17661373 of [email protected].